PagingDataGridView 2.0 Component

8 08 2009

PagingDataGridView komponentinin biraz daha işleç ve görsel olarak geliştirilmiş halidir. Bu da aynı şekilde C# ile yazıldı. Yazılan her fonksiyon ya da özellik için dökümantasyon yapmadım arkadaşlar. Zaten bunun için de pek zamanımın olduğu söylenemez. Dökümantasyon yerine örnek bir test programı yazdım. Yalnız test programında komponentin tüm özellik ve eventlerini kullanmadım. Kurcaladıkça öğrenirsiniz. Zaten kullanımının da zor olduğunu düşünmüyorum.

Test programından görünüş:

PagingDataGridView Component

PagingDataGridView Component

Komponentin Kaynak Kodlarını İndirmek için TIKLA
Test Programının Kaynak Kodlarını İndirmek için TIKLA
Komponenti İndirmek için TIKLA

Not: Komponent .Net Framework 3.5 ‘e göre derlenmiştir. Kaynak kodları Visual Studio 2008 projesi şeklindedir. Bundan sonrası size kalmış arkadaşlar. Geliştirmek ve kullanmak sizin elinizde.


İşlemler

Information

3 responses

28 06 2010
Gökhan

öncelikle componentiniz çok güzel olmuş, elinize sağlık. fakat ben bir sorunla karşılaştım ya da sorunmu bilmiyorum. sütunları kendim ekledim(veritabanından çekmiyorum) ve verileri bu sütunlara ekleyerek işlem yapıyorum. satır sayım fazla olmasına rağmen scroll çıkmasına rağmen bir sayfalama yapmıyor. mesela bir rowcount gibi bir özellik yokmu? ya da bu sorunu nasıl halledebilirim. cevap verirseniz çok sevinirim iyi günler….

28 06 2010
n3cat1

Kolonları Datagridview ‘de açmak yerine Datatable ‘de oluşturursanız sorun olmaz. Ben gösterim şeklini ayarlarken source olarak datatable, dataview ‘lere göre ayarladım. Vaktim kısıtlı olduğu için geliştirebildiğim bu kadar.

28 06 2010
Gökhan

ok. teşekkür ederim.

Yorum bırakın